středa 26. července 2017

Kuchařka V kuchyni vždy otevřeno, názory čtenářů a recenze

Milí čtenáři,
z celého srdce bych vám všem, kteří jste si knihu koupili, moc ráda poděkovala. Koupí knihy jste vy všichni podpořili moji několikaletou práci s tvorbou receptů a fotografií, které prezentuji zde na blogu, který už funguje přes tři roky. Podle statistik blog sleduje přes 36tis. fanoušků a recepty byly pročítány bezmála 3milionkrát. Neskutečná čísla ;-)
Knížka se těší, doufám, mezi čtenáři oblibě, alespoň to plyne ze zpráv a mailů, které mi chodí jako zpětná vazba. Mám velkou radost a chtěla bych se s vámi podělit o pár z nich.

Budu vám moc vděčná, když mi i sem napíšete, jak na vás kniha působí, zda jste spokojeni s rozdělením receptů a jestli už podle ní vaříte. Třeba potěší i někoho dalšího, kdo uvidí recenze od mých čtenářů. Klidně napište i co třeba zlepšit, pokud bych se pustila do tvorby další ;-)

Takže ještě jednou velké díky a pište ....

Dobrý den,dnes jsem si vyzvedla na poště kuchařku.
Chci Vám moc poděkovat i za koření.
A musím se přiznat..vždy si vypisuji oblibené recepty do svých receptů, ale u Vaši kuchařky to udělat nemůžu jelikož se mi nechce celá přepisovat!
Už se těším až z ní zítra uvařím.😍
Ještě jednou velké díky!


Čo sa týka receptov, tak neviem čo mám skôr vyskúšať a už som sa stačila aj poškriepiť s manželom, lebo ten chce skoro všetky koláče a ja so synom chcem skúsiť hlavné jedlá. Mám veľa cukety tak sú na rade recepty s cuketou
a dnes idem na žiadosť syna plniť papriku mletým mäsom.
Ďakujem za inšpirácie, teraz nemusím rozmýšľať čo uvariť .
Prajem veľa úspechov

Mila Andrejko. Ja chci moc podekovat za novou kucharku do me sbirky. Jsem z ni uplne nadsena a vubec nevim co poprve uvarim. Nektere recepty uz odzkousene mam z Vasich stranek. A treba kralik na majorankove omacce je u nas velice oblibeny. Pokracujte v tom co delate, protoze to delate moc dobre.

Dobrý den,

moc děkuji za knihu, dorazila v pořádku a je nádherná. Nejen co se týká zajímavých receptů, ale i celkovým provedením, krásnými fotografiemi...

Ať se Vám daří v další práci a hodně zdraví přeje ...

Dobrý den Andreo,
kuchařky došly v pořádku, jsou moc pěkné a dcera( 25) už podle ní
vaří. Já už vařím podle receptů z webových stránek delší dobu. Vaše
recepty se odlišují od stovek dalších v tom, že to nejsou výmysly
všelijakých zdravokuchtů, ale vyzkoušené a pečlivě napsané recepty do všech podrobností, i když také vaříte i novou moderní kuchyni, která je přístupná a zajímavá i pro starou konzervu( 65 let). Díky i za koření, je vynikající.
Přeji Vám hodně úspěchů v podnikání, hodně rodinné pohody a radosti ze života. 

Dobrý den paní Motlíková,
dnes jsem si vyzvedla kuchařku na poště a musím Vám poděkovat, moc se mi líbí. Má krásné fotky, myslím, že jste v tom zanechala spoustu osobní energie, ale výsledek za to stojí!
Přeji Vám, abyste si užila plody své práci v hojnosti a blahobytu a budu se těšit na další inspiraci z Vaší kuchyně.


Dobrý den paní Motlíková,

včera dorazila kuchařka, mnohokrát děkuji.

Je úžasná, konečně kuchařka, ze které bych chtěla a mohla (díky dostupným ingrediencím) uvařit téměř vše.  Možná po vzoru Julie z filmu Julie a Julia se k tomu jednou odhodlám :-)Navíc je velmi hezká, mám ráda jednoduchý návod a pěkné fotky. 

Přeji hodně zdaru ve Vaší práci.




4 komentáře:

  1. Milá Andrejko, kuchařka se báječná, sleduji Vaše recepty už od TOP recepů a jsem ráda, že jste kuchařku vydala. Už před časem jsem se zařekla, že si žádnou nekoupím, ale u vás jsem udělala vyjímku a nelituji. Včera jsem zrovna pekla rychlé rohlíky. Děkuji a přeji Vám hodně dalších kulinárních nápadů. Jindra

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den Andreo,
    děkuji moc za knížku. Váš blog jsem objevila teprve letos, ale hned se mi zalíbil a proto bylo jasné, že knihu musím mít. Mám radši recepty v tištěné podobě. Zatím jsem zkoušela především jídla s cuketou a lilkem: Kuskus zapečený s cuketou, Lilkové koláčky, Zapečené lilkové závitky, Cuketa na mozeček se slaninou, Slané cuketové tyčinky s česnekem. Vše bylo výborné.
    Na knížce oceňuji použitelnost receptů (dostupné ingredience) a krásné fotografie, které nalákají. A také to, že jsou tam recepty různých druhů - vybere si masožravec i vegetarián :-)
    Za sebe doporučuji všem ke koupi.
    Přeji vysokou prodejnost a spokojenost ostatních kuchtíků. A také spoustu nápadů, jako doposud.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Andrejko,už je to hodně let,co jsem si nekoupila žádnou kuchařskou knihu,ale u té Tvé opravdu nešlo odolat!Máš v ní velice chutné recepty a nádherné fotky.Toto je skutečně"repre"kuchařka,která vypovídá hodně o autorovi.Moc za ni děkuji,díky i za voňavé koření a věřím,že s vydáním další,nové knihy nebudeš dlouho otálet :-)
    Přeji Ti hodně úspěchů,hodně nových nápadů pro mlsné jazýčky,hodně zdraví a šťastný život se svými milými.
    Drahuš

    OdpovědětVymazat
  4. Andreo, jak už jsem psala v mailu - moc se Ti povedla.
    Pro dceru a snachu jsem sice měla původně v úmyslu počkat na narozeniny nebo Vánoce...no už ji mají, nevydržela jsem. Taky chválí.
    Druhá bude za jak dlouho??? Dva roky? Už se těším :-)
    Eva

    OdpovědětVymazat