čtvrtek 30. června 2016

Hot wings - kuřecí křídla KFC


Co by člověk pro ty svoje děti neudělal ... znáte to, že jo? ;-)  Takže dneska se vařilo pro ně, mě na tohle moc neužije, já si dám radši klasický řízek.
Receptů na přípravu kuřecích křídel přesně podle " originální " receptury koluje po netu spousta. Já jsem pročetla i několik zahraničních stránek a většinou se v receptech opakovaly nejvíce suroviny, lépe řečeno koření a bylinky, které jsem zkusila i já, a musím říct, že to bylo zdařilé ;-) K tomu skvělý coleslaw a byla spokojenost.
Kdo bude chtít, může maso ještě předem nechat přes noc naložené v podmáslí.




Na přípravu budete potřebovat:

všechno koření je uvedeno v jednotkách KL ( kávová lžička ) , jenom paprika je velká PL ( polévková lžíce )

1kg kuřecích křidélek bez špiček a v klobu rozdělených na dvě části

sušený česnek
sušená cibule
oregáno
bazalka
tymián
mleté chilli
pepř
sladká červená paprika
sůl
1hrnek hladké mouky

2 vejce
mléko


Postup přípravy receptu:

Nejprve smícháme všechno koření. Kuřecí křídla osolíme a částí směsi okořeníme. Necháme je odležet alespoň hodinu.
Zbytek koření smícháme s hladkou moukou a solí a vejce vyšleháme s mlékem. Rozpálíme si dostatečné množství oleje, nejlépe se nám to bude dělat ve fritéze na 160C.
Křidélka obalíme nejprve v okořeněné mouce, pak ve vajíčku a opět v mouce. Dobře všechno přitiskneme.
Smažíme v rozpáleném oleji pozvolna na nižší teplotě, aby se křidélka dostatečně propekla. Přibližně 15 - 20 minut.





4 komentáře:

  1. Vypadá to božsky, můj muž je líný v obírání :D myslíte že bych mohla použít kuřecí prsa ? :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, chlapi a kostičky:-D Asi bych radši volila kuřecí stehenní řízky, budou šťavnatější, ale prsní by taky šly.

      Vymazat
  2. Dnes s velkým úspěchem vyzkoušeno na dětech...i tchýně si pochutnala. Dělala jsem dvojitou dávku a nezbylo vůbec nic. Díky za inspiraci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak když si pochutnala i tchýně, tak je to v pořádku, Marti :-D Díky za vyzkoušení a jsem ráda, že recept putoval až na dálný východ ;-)

      Vymazat