pondělí 5. února 2018

Kapustová polévka s klobásovými knedlíčky


Už kdysi dávno jsem chtěla vyzkoušet polévku, ve které budou knedlíčky z vinné klobásy. Konečně jsem se k tomu dostala a zrealizovala. Původně jsem ji chtěla dělat jako klasickou gulášovku, ale měla jsem doma kapustu, tak jsem improvizovala. A musím říct, že je výborná. Kdo má rád chuť vinné klobásy, určitě ji zkuste 😉



Na přípravu budete potřebovat:

1/2 menší kapusty
3 brambory
cca 200 g vinné klobásy
1 větší cibule
2 stroužky česneku
100 ml mléka
1 PL sladké mleté papriky
1/2 KL drceného kmínu
5 kuliček nového koření
pepř a sůl
2 PL hladké mouky
olej nebo sádlo
1,5 l vývaru

Postup přípravy receptu:

Z klobásy vymačkejte po malých částech obsah a zformujte do knedlíčků, jde to snadno. Na oleji nebo sádle orestujte nadrobno nakrájenou cibuli, zasypte ji moukou a upražte světlou jíšku. Pak přisypte papriku, rychle promíchejte a zalijte vývarem. Dobře jíšku rozmíchejte, aby v polévce nebyly hrudky. Přidejte kapustu pokrájenou na proužky, brambory na kostky, kmín, nové koření a osolte. Vařte cca 10 minut.
Na pánvi rozpalte trochu oleje a zprudka na něm orestujte klobásové knedlíčky, které pak přidejte do polévky. Ještě zbývá přidat rozdrcený česnek a přilít mléko. Vařte do změknutí brambor, dochuťte pepřem a případně solí.




Žádné komentáře:

Okomentovat