čtvrtek 24. června 2021

Španělsko u vás doma (eDelikatesy.cz)

Konečně jsem si zase po dvou letech hrábla rukou v jemném mořském písečku. Bohužel jenom díky přípravě na focení těchto španělských delikates, které mi zaslala k prezentaci společnost eDelikatesy.cz. Původně to byl balíček tapas ke Dni otců, ale jelikož jsme nebyli doma, tak ho tatík ani ještě neochutnal. No, možná mu ani ochutnat nedám 😂. Ba jo, rozdělím se a piva mu přenechám. Já raději suché bílé vínko nebo sekt. 

Možná si vzpomínáte, jak jsem pro eDelikatesy.cz připravovala loni paellu. Můžete mrknout. Na ni taky všechny ingredience seženete včetně té pravé pánve u nich na eshopu.

 

A co že jsme to dostali na ochutnání? Myslím, že milovníci výrazných vyzrálých sýrů a jedinečné sušené šunky jemně krájené si přijdou na své.

ovčích sýrů jsme ochutnali Manchego Semicurado a Manchego Semicurado s černým lanýžem a pak z kravských sýrů krémový tvarohovitý sýr Massimo. Všechny sýry mají úřasnou plnou chuť a spolu s obřími olivami se výborně doplňují.

Potom jsme měli možnost ochutnat španělskou sušenou šunku Jamón, tu už jsem degustovala při první spolupráci s eshopem. Za mě delikatesa.

Můžete si také zakoupit některou z paštik nebo si vybrat nějakou lahůdku z darů moře .

Prostě sečteno a podtrženo, na eshopu španělských specialit eDelikatesy.cz najdete ze slunného Španělska to nejlepší na váš stůl. Doporučuji 👍.



Žádné komentáře:

Okomentovat