středa 17. února 2016

Uzená kuřecí stehna na leču a bramborech


Včera jsem neměla moc času na nějaké velké vyvařování a v obchodě jsem zahlédla uzená kuřecí stehna. Tak jsem doma zaimprovizovala, přidala k nim do brambory, domácí zavařené lečo, bylinky a pak už za mě pracovala remoska ;-)



Na přípravu budete potřebovat:

4 uzená kuřecí stehna
sklenice leča o objemu 0,7l, případně použijte domácí omáčku Uncle bens   ( nebo pokud budete dělat z čerstvé zeleniny ... 5 větších rajčat, 2 špičaté bílé papriky, 1 cibule )
8 velkých brambor
rozmarýn a šalvěj
3 stroužky česneku
1PL worcesteru a sójové omáčky
sůl
olej

Postup přípravy receptu:

Oškrábané brambory nakrájíme na plátky cca 0,5cm, poklademe je na dno remosky nebo pekáčku, pokud budete péct v troubě. Osolíme, můžeme okmínovat a zakápneme olejem. Promícháme. Na  brambory rozložíme uzená kuřecí stehna  a mezi ně rozprostřeme lečo s posekaným česnekem a bylinkami. Zakápneme worcesterem a sójovkou, uzavřeme a pečeme, dokud brambory nezměknou. Pokud budete péct v troubě, tak přiklopené cca 30 minut a pak odkryté ještě 15 minut při 200C. Podle potřeby malinko podlévejte.




1 komentář:

  1. Vypadá to nádherně :) jenom bych asi použila pro moje chuťové buňky obyčejná stehna bez uzení :)

    OdpovědětVymazat