pátek 6. února 2015

Krkovice pečená na bramborech


Na přípravu budete potřebovat:

4 plátky krkovice
1 cibule
3 stroužky česneku
1 sklenka leča ( popř. 1 bílá paprika a 4 rajčata )
6 velkých brambor
rozmarýn nebo tymián
koření vhodné na vepřové maso dle chuti (já jsem použila adžiku )
olej
cca 150ml vývaru
sůl

Postup přípravy receptu:

Plátky masa naklepeme, osolíme a okořeníme. Brambory oškrábeme, nakrájíme na cca 1cm plátky, vložíme do pekáče, osolíme a posypeme rozmarýnem.


Maso opečeme zprudka na pánvi z obou stran a položíme na brambory do pekáče.


Na maso přijde vrstva pokrájené cibule a česneku a nakonec vše zalijeme lečem, nebo poklademe nakrájenou zeleninou.


Výpekem z pánve a vývarem vše zalijeme, přiklopíme a vložíme do trouby rozpálené na 200C. Pečeme asi 40 minut, během té doby maso jednou obrátíme. Poté odkryjeme a dopečeme ještě asi 15 minut.





6 komentářů:

  1. Dnes jsem vařila a musím říct, že je to vážně výborné. Krkovice je krásně měkká a šťavnatá a celé dohromady to chutná báječně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markéto, děkuju, že jste vyzkoušela a mám radost, že chutnalo ;-)

      Vymazat
  2. Vyzkoušela jsem a za mě naprostý luxus. Moc mi to chutnalo a určitě zařadím do našeho jídelníčku �� Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, podle komentářů, že Markétkám to chutná :-D Díky za vyzkoušení a jsem moc ráda, že recept nezklamal.

      Vymazat
  3. Dnes jsem vařila a naprosto vynikající, určitě jsme neměli naposledy. Velké díky za recept.
    A taktéž jsem Markéta:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vařím už poněkolikáté, a vždy si skvěle pochutnáme. Děkuji mockrát za recept. Jinak jsem Pavlína, ale sestru mám Markétu ☺️❤️

    OdpovědětVymazat