neděle 17. května 2015

Vyhlášení vítězů Food blog roku 2014



Předem musím poděkovat všem svým fanouškům, čtenářům, díky kterým jsem se během jednoho krátké roku dostala až mezi ty nejlepší food bloggery jako jsou Markéta Pavleje z Kitchenette, Koko z Menu domů, manželé z Kitchen Story a další. Samozřejmě jim zatím nesahám svým food stylingem a fotografiemi ani po paty, oni to mají prostě dokonalé. Budu se muset ještě hodně s foťákem trápit :-)

Když jsem jela do Prahy, koupila jsem si na čtení nový Gurmet a jaké bylo moje překvapení, když na titulní straně byla fotografie Koko a titulek nejlepší food bloggerka roku 2013 a 2014. Takže už dopředu jsem věděla, kdo bude absolutním vítězem. Trochu divné, když to mělo být pro všechny překvapení, že? :-)
Vyhlašování se konalo v Praze v Popup studiu, velmi zajímavé místo v jednom z pražských dvorů. Welcome drinkem byl aperol spritz, jak jinak, když sponzorem byl právě Aperol. A ten já můžu, mám ho moc ráda, jak na horách, tak pěkně doma na zahrádce.  Jinak se podávalo výborné bílé i červené víno, nealkoholické limonády, třeba pampelišková další. Občerstvení ve formě finger foods připravili kuchaři z White Circus. Ochutnala jsem jich pár, dokonce jsem v nestřeženém okamžiku polkla i kozí sýr skrytý v rolce z kachního prsa. Abyste rozuměli, s kozím sýrem já nejsem moc velký kamarád :-D . Dál jsem ochutnala pidi tataráček, hovězí pupek a ještě nějaké marinované ovoce. Všechno bylo moc dobré.
Venku vařil skvělý šoumen a srandista Martin Polačko. Ochutnali jsme bruschettu s rajčaty, zakápnutými 18ti letým balsamicovým octem a špagety s pancettou, rajčaty, chilli, chřestem, česnekem a posypané opečenou strouhankou. Taky velmi dobré.
Vyhlašování a moderování se ujal Lukáš Hejlík.  Nejprve se vyhlašoval vítěz kategorie Fotografie, kde se stala vítězkou Kitchenette, dále pak Dezerty a pečení, vítězkou Maškrtnica, za Recepty zvítězil blog Veganotic, za Food styling manželé z Kitchen Story a Objevem roku skvělí manželé z blogu Kublanka. Soutěž Aperitivo Moment vyhrálo 5 blogů, každý obdržel 10.000Kč.  V kategorii, kterou jedinou ovlivnily hlasy veřejnosti, Absolutní vítěz, vyhrála Koko z Menu domů. A bylo po vyhlašování. Myslela jsem, že alespoň ty vítězné fotografie ukáží, abychom se mohli taky pokochat. No nic:-) Vyhráli většinou ti, kteří už jsou mediálně známí, prezentují se v časopisech a tv.  Jinak všechny výsledky hlasování si můžete prohlédnout zde. Já jsem nevyhrála nic, ani jsem tam nejela s tím, že by se něco takového odehrálo, ale je to pro mě zase nová zkušenost. Vlastně v něčem jsem první byla, a to v tom, že jsem tam byla nejstarší :-D .... ba ne vlastně, Petra Davidová z Kitchen and the city. Takže ani v tomto nemám na triku prvenství :-D
Tak, v kostce je to asi tak všechno. Přidám vám sem alespoň nějaké fotky.

 
























9 komentářů:

  1. Krásný článek :-) tak třeba příští rok umístění nemine :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábi, díky moc:-) Nesepisuju recepty a blog kvůli nějakému ocenění. Prostě mě to baví :-)

      Vymazat
  2. hm, marinované ovoce se ke mně bohužel nedostalo :) pěkné shrnutí, akorát pro mě bylo právě trochu zklamání, že ceny získali v podstatě jen mediálně známí blogeři, čekala jsem větší překvapení.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, taky jste tam byla? Já jsem z toho byla taky trochu rozčarovaná, že vyhráli ti, kteří už to dělají delší dobu a více méně na profesionální úrovni. A i to, že se i tihle přihlásili do soutěže a opět se, samozřejmě, umístili. A v tomto duchu se vyjádřilo více lidí, s kterými jsem o tom mluvila.

    OdpovědětVymazat
  4. Nenapadlo by ani mne, že suverénními vítězi budou téměř ze 100% téměř profíci a mediálně známí blogeři... Andy, ale i tak je nominace obrovský úspěch, fandila jsem Ti. A s tím věkem Ti rozumím - já si myslela, že blogerky, které (co do věku) drží v ruce vřečky, jsou zhruba v našem věku, případně starší. A když jsem jela v březnu na ALPRO setkání do kulinárního studia, taky jsem tam držela "věkové" prvenství, tedy lehce 40+ ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dančo, dík za podporu, ale je třeba mít ostré lokty :-)

      Vymazat
    2. Holky, já za chvíli budu 50+, kruci :))), to už budu zapomínat a bude mi všechno jedno :D

      Vymazat
  5. Andrejko, škoda, že to letos neklaplo, ale pro mně jsi něj kuchařka! Jednoznačně! S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatuško dík, nápadů by bylo, ještě kdyby to tak za mě někdo aranžoval a fotil :-D

      Vymazat