úterý 19. května 2015

Moje rodinná kuchařka od Kerryann Dunlop z produkce Jamie Oliver´s Food Tube


Tato kniha se ke mně dostala ještě před uvedením na trh z nakladatelství MLD Publishing s.r.o., které se věnuje tvorbě a propagaci knih a aktivit Jamieho Olivera a byla jsem požádána o sepsání pár vět k této krásné knize.

V první řadě to, co dělá Jamie,  je něco velmi prospěšného pro celou naši současnou společnost. Snaží se, aby už naše děti jedly zdravě a učí je i nás, abychom se nebáli postavit se k plotně a vařit. Můžete se na jeho aktivitu podívat na Food Revolution Day a i u nás už se tomuto projektu věnují zde.  Jamie založil na youtube.com i svůj Food Tube video kanál, na kterém se se všemi dělí o recepty svoje i dalších skvělých kuchařů. Mezi ně patří i Kerryann Dunlop. Kerryann je Jamieho bývalou studentkou z projektu Fifteen, nebyla zrovna ukázněnou žákyní, dokonce Jamieho tortellini s dýní ohodnotila jako bez chuti. Ale Jamie v ní viděl velkou kuchařku a řekl jí, že jednou bude dělat šéfkuchařku a je mu jedno, co si o tom kdo myslí ... a za to ho bude Kerryann vždycky milovat. Když odešla z Fifteen, pracovala jako šéfkuchařka ve všech možných restauracích, dokonce jako šéfpekařka pro Baker and Spice. Založila si rodinu a stala se supermámou.
Stejně jako já odmalička sledovala všechny pořady o vaření, její velkou favoritkou byla Delia. Sledovala maminku i babičku při práci v kuchyni, aby se od nich naučila co nejvíce. Hlavně to, že lze uvařit dobré jídlo i za málo peněz a z běžně dostupných surovin. ... A o tom pojednává celá Moje rodinná kuchařka  Je zde 50 praktických, rychlých a chutných receptů doplněných krásnými fotografiemi. I já už jsem jeden z nich vyzkoušela a rozhodně budu v dalších pokračovat.
Mohu tuto kuchařku vřele doporučit, jak pro začínající kuchaře či kuchařky, tak pro ty pokročilé, kteří hledají novou inspiraci. Můžete si ji objednat zde.
Sama vlastním už teď 3 Jamieho knihy.


Doporučila bych vám ještě i další z řady kuchařek Janieho Olivera, a to, pokud rádi grilujete, tuto BBQ - kuchařka. 
Jako další by se vám mohla líbit i Jamie 15 minut v kuchyni.
Prostě podívejte se na stránky nakladatelství a vyberte si tu, která vás osloví nejvíce. Myslím, že neuděláte chybu ani u jedné z nich.

A teď k receptu, který jsem osobně vyzkoušela. Potřebovala jsem zrovna něco takového rychlého, sytého a ze surovin, které má doma prakticky každý. Volba padla na recept Chilli con zeleninka, což je takové chilli con carne bez masa.


Musím říct, že za mě na jedničku, moc dobré, chutnalo to celé rodině. Celý recept najdete zde.
Přikládám foto jako důkaz :-)



Závěrem bych chtěla poděkovat nakladatelství MLD Publishing, s.r.o.,že mi dali důvěru a knihu mi k recenzi a inspiraci zaslali. Děkuji :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat