sobota 2. května 2015

Šneci jalapeňo z listového těsta


Toto je velmi jednoduché a rychlé pohoštění. Určitě všichni znáte třeba se slaninou nebo šunkou a sýrem. A protože já jsem koza mlsná a ke všemu mám ráda pikantní věci, upekla jsem tentokrát na návštěvu trochu pálivější. Použila jsem dva druhy sýru a naložené papričky jalapeňo.



Na přípravu budete potřebovat:

1 listové těsto
150 - 200g čerstvého smetanového sýru
150g strouhaného tvrdého sýru čedar
naložené papričky jalapeňo, množství dle chuti
čerstvé bylinky ( petrželka, pažitka, libeček )
rozšlehané vajíčko na potření
na posypání třeba kmín nebo sezam apod.
sůl

Postup přípravy receptu:

Listové těsto vyválíme dotenka, rozetřeme na něj čerstvý sýr, posypeme posekanými papričkami a bylinkami, trošku osolíme a nakonec zasypeme rovnoměrně nastrouhaným tvrdým sýrem. Po delší straně pevně svineme a ostrým nožem nakrájíme na plátky o síle cca 1cm. Kolečka klademe na plech vyložený pečícím papírem, potřeme je vejcem a posypeme kmínem.
Vložíme do trouby vyhřáté na 200C a pečeme dozlatova.



2 komentáře:

  1. Šneky z listového těsta mám moc ráda, děláme je doma pořád. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovědětVymazat