středa 20. května 2015

Za studena lisované oleje z produkce Bohemia olej


Před nedávnem mne oslovila společnost Bohemia olej, která se zabývá výrobou a distribucí za studena lisovaných kvalitních olejů, které jsou velmi prospěšné našemu organismu. Poslali mi k vyzkoušení olej makový, hroznový, dýňový a z vlašských ořechů. Dále nabízí olej konopný, hořčičný, lněný, slunečnicový, řepkový a z ořechů lískových. A opět všechny za studena lisované. Všechny produkty firmy najdete zde.
Bohemia olej dodává do sítě kamenných obchodů, jejichž adresy naleznete na této mapce a nebo na jejich e - shopu.

Tímto společnosti Bohemia olej děkuji za důvěru a jsem moc ráda, že mi oleje zaslali k použití. Díky !

Postupně vyzkouším všechny oleje, které jsem obdržela k otestování a ke každému přidám nějaký recept.
Jako první jsem dnes vyzkoušela olej z vlašských ořechů . V kuchyni se používá jako koření a ve studené i teplé kuchyni. Díky oříškové chuti se výborně hodí i do salátů.

Připravila jsem těstoviny se špenátovou omáčkou ( pastou ), které jsem ochutila právě olejem z vlašských ořechů. Moc dobré to bylo :-) Celý recept a ostatní fotografie najdete zde.




2 komentáře: