středa 28. května 2014

Pucíkatá " dršťková "


Na přípravu budete potřebovat:

1 větší mrkev
1/4 celerové bulvy
kus petržele nebo 1 menší
1 cibule
2PL sádla
majoránka
1PL sladké mleté papriky
3 stroužky česneku
1,5 litru vývaru
sůl
pepř

Na pucíky ( falešné dršťky) :
2PL másla
3PL hladké mouky
2 vejce 

Postup přípravy receptu:

V hrnci na sádle zpěníme nejprve najemno nakrájenou cibuli, poté přidáme nahrubo nastrouhanou kořenovou zeleninu a restujeme cca 5 minut. Poprášíme paprikou, promícháme a ihned zalijeme vývarem. Osolíme, opepříme a vaříme doměkka. Nakonec přidáme rozemnutou majoránku a prolisovaný česnek.
V kastrůlku z másla a mouky připravíme hustší jíšku, do které vyklepneme vajíčka a pořádně mícháme, aby se nám srazily pucíky.


Pucíky přidáme k polévce a cca 5 minut prováříme na mírném ohni. Dochutíme, odstavíme a posypeme zelenými bylinkami. 




2 komentáře:

  1. Výborná, vařívám podle Vás, z Topek :) Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, já ji mám taky moc rada. Vzhledem k tomu, že miluju chuť dršťkovky, ale nemám ráda dršťky, je tohle pro mě ideální. Děkuju Vám za zprávu a jsem ráda, že jsem ji předala zas " o dům dál " :-)

      Vymazat