čtvrtek 20. března 2014

Mandarinková roláda bez mouky s třepacím krémem


Na přípravu budete potřebovat:

Na těsto:
5 vajec
1 vanilkový pudink na vaření
100g cukru moučka

Na třepací krém:
1 vanilkový pudink bez vaření
1 smetana na šlehání
1 ztužovač šlehačky
1 malá plechovka mandarinek i s nálevem 

Postup přípravy receptu:

Těsto připravíme tak, že vyšleháme žloutky s cukrem a pudinkem. Z bílků ušleháme tuhý sníh a postupně ho vmícháme do vaječné směsi. Těsto vlijeme na plech vyložený pečícím papírem a rovnoměrně jej rozetřeme. Vložíme do trouby vyhřáté na 180C a pečeme do růžova přibližně 8-10 minut. Vyjmeme i s papírem z plechu a obrátíme na pocukrovanou utěrku, necháme vychladnout. Stáhneme opatrně pečící papír.
Mezitím přichystáme třepací krém. Do uzavíratelné nádoby vlijeme mandarinky i s nálevem, trochu je ponorným mixérem posekáme, přisypeme pudink bez vaření, ztužovač a smetanu. Dobře uzavřeme a protřepeme. Necháme odstát v lednici.
Studený plát pomažeme krémem a svineme do rolády. Pomažeme zbylým krémem a dozdobíme dle fantazie.





8 komentářů:

  1. Krásná roláda, dělala jsem s třepacím krémem, ale s moukou, teď upeču tuhle. Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, těší mě, že se roláda líbí. Bez té mouky je jako peříčko, snědla bych ji na posezení, i když sladkému moc neholduji :-)

      Vymazat
  2. Ani já na sladké moc nejsem, ale neodolala jsem, je opravdu výborná. Příště musím upéct nejméně 2, raději 3. Byla pryč ve chviličce. Vnoučata sladké berou vždy útokem Vyzkouším také s čokopudinkem. Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude dobrá i s jiným pudinkem či ovocem. Dělávám ještě tamvou se šlehačkou a malinami, taky výborná. A děkuji za milou zprávu.

      Vymazat
    2. Výborná!!! Jak děláte tmavou s malinami? :-)

      Vymazat
    3. Tak jsem ráda, že byla výborná :-) Ta tmavá je zde http://inkitchenopen.blogspot.cz/2014/12/rolada-bez-mouky-s-malinovou-slehackou.html

      Vymazat
  3. Prosím uviesť veľkosť - rozmery plechu, ďakujem,

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, já mám plechy o rozměrech cca 42 x 36cm . ;-)

    OdpovědětVymazat